کلید فایل 2

۹ مطلب در آذر ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

مرجع آموزش مقدماتی ZBrush قسمت 1

مرجع آموزش مقدماتی ZBrush  قسمت 1

آموزش فارسیZBrush

برترین و جامع ترین آموزش نرم افزار ZBrush به زبان پارسی

نرم افزار ZBrush برترین نرم افزار در زمینه ساخت مدل ها و طراحی های 3 بعدی در عرصه تولیدات فیلم سینمایی و بازی های کامپیوتری می باشد که موجب ایجاد تحول بزرگی در طراحی و ساخت اجسام با حداکثر جزییات و در کمترین زمان ممکن شده است.
از این نرم افزار به صورت اسکولپتینگ ( مجسمه سازی ) استفاده میشود که در طراحی کاراکتر و شخصیت های سینمایی بسیاری استفاده شده است.




در این کتاب آموزشی که تا کنون 13 قسمت از آن آماده شده است نرم افزار ZBrush به طور کاملا کاربردی و اصولی آموزش داده شده است، به طوری که جواب گویه 99% از پرسش های کاربران می باشد.
پس از مطالعه این کتاب شما قادر خواهید بود کلیه ابزارها و قسمت های کاربردی نرم افزار ZBrush را به سادگی و در کمترین زمان ممکن یاد بگیرید.



دریافت‌فایل



  • ertrtwqeq dsfsdfwewe
  • ۰
  • ۰

دریافت‌فایل



  • ertrtwqeq dsfsdfwewe
  • ۰
  • ۰
دانلود

افسردگی اصولا تفکر و اندیشه غلطی است که پایه و اساس منطقی ندارد و بتدریج تمام وجود ما را در بر میگیرد و زندگی را برای ما غیر قابل تحمل میکند. یکی از راههایی که نادانسته این موضوع را در ما تشدید میکند اعتیاد به تائید شدن از جانب دیگران میباشد. برای اصلاح این مسئله میتوان با تحلیل نموداری خاص متوجه غیر واقعی بودن این موضوع گردید. عاملی دیگر درهمین راستا رسیدن به حرمت نفس میباشد. یعنی شناخت خود واقعی نه آنچه دیگران میگویند و نه آنچه خود تصور میکنیم از خود. در همین رابطه با نگاهی به چند اصل میتوان این موضوع را بهتر برسی نمود.

هیچکس کامل نیست پس اگر اشتباه کردید خود را بازنده نبینیداز انتقاد بجا ناراحت نشوید بلکه در اصلاح خود بکوشید. زیرا شما انسان هستید و حق دارید که اشتباه کنیداین را بدانید که دیگران نمیتوانند درباره میزان انسانیت شما قضاوت کنند بلکه آنها تنها میتوانند درباره اعتبار کاری که انجام میدهید نظر بدهندهر رفتاری خوب یا بد بنا به سلیقه مردم مورد قضاوت قرار میگیرد که آن نسبی است پس حتی اگر تائید هم نشدید این بمعنی طرد مطلق نیست انتقاد دیگران بمعنی قطع رابطه نیست باکه مجادله بخشی از زندگی است که بعدا به تفاهم بین طرفین می انجامد

بدین شکل می بینید که با بررسی و درنظر گرفتن اصول یاد شده میتوان دریافت حقیقت تنها آن نیست که ما میدانیم و یا دیگران به ما می گویند چرا که هر یک از ما بگونه ای مختلف رشد کرده ایم و باورهای مختلفی داریم. ما با یکدیگر متفاوت هستیم از نظر تفکر، نژاد، مذهب، شخصیت و خصوصیات درونی. بهمین دلیل ممکن است موضوعات مورد پسند ما دلخواه دیگرا ن نباشد. این موضوع نشانگر این است که طرد شد ن از جانب دیگرا ن نباید را مضطرب نماید بگونه ای که خود را تحت فشار قرار دهیم تا مانند دیگران باشیم. این واقعیتی است که ما گاها فراموش میکنیم و ارجحیت های فردی را بجای واقعیت محض برای خود یا دیگران درنظر میگیریم. شما میتوانید دیروز را فراموش کنید و از امروز آینده خود را بسازید. پس بدون احساس تقصیر با عصبانیتای خود برخورد کنید و احساسات منفی خود را تخلیه کنید و اجازه ندهید احساسات منفی شما شادی زندگی شما را از شما بگیرند. اگر چنین کنید میتوانید دنیای بهتری را برای خود بسازید و برای خود و دیگرا دوست بهتری باشید.

شامل 37 صفحه فایل word قابل ویرایش



دریافت‌فایل



  • ertrtwqeq dsfsdfwewe
  • ۰
  • ۰
مقاله

لینک *پایین مطلب*



فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)



تعداد صفحه:19

فهرست و توضیحات:

مقدمه

بیان مسأله

اهمیت تعلیم و تربیت در دوره ابتدائی و نقش والدین و مربیان

مقالات مطالب زیادی در مورد تکامل کودک بیاموزید و مهم تر این که با کودکان بیشتری سر و کلّه بزنید. مثلاً در گروه های بازی یا رفت و آمد با سایر خانواده ها.

2- فراموش نکردن این نکته که شما و فرزندتان دوفردمتفاوت هستید:

گاهی والدین آن قدر دقیق با فرزندانشان همانند سازی می کنند که احساسات کودک نیز درست مانند احساسات آن ها می شود.البته خوب است که والدین و فرزندان با هم مشابهت داشته باشند امّا زیاده روی در این موضوع این خطر را دارد که ما حدود طبیعی را فراموش کنیم به گونه ای که شکست فرزندمان، شکست ما باشد و موفّقیتش بیش از آن که برای خودش مهم باشد برای ما اهمّیّت پیدا کند. اگر ما این گونه باشیم به تدریج نیازهای واقعی کودک را فراموش خواهیم کرد.



دریافت‌فایل



  • ertrtwqeq dsfsdfwewe
  • ۰
  • ۰
مقاله

لینک *پایین مطلب*



فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)



تعداد صفحه:41

فهرست و توضیحات:

مقدمه

بیان مسأله

اهمیت موضوع

اهداف پژوهش

اهداف کاربردی

اهداف نهایی

سؤالات پژوهش

اصول ایمنی در محیط کار

ایمنی بعنوان حفاظت انسان و کارآیی او از صدمات و پیشگیری از صدمه دیدن انسان تعریف می&zwnj شود.اولین تلاش انسان در جهت بهبود ایمنی 2000 سال پیش در کتاب تاریخ طبیعی Pliny و Elder آمده است. بعنوان مثال در این کتاب گفته شده که برای جلوگیری از استنشاق مواد سمی&zwnj کارگران باید از ماسکهای حفاظتی استفاده نمایند و از اولین وسایل ایمنی لامپهای ایمنی معادن را می توان نام برد.

هدف از اجرای مقررات ایمنی و دستورالعملهای مربوطه،امکان بوجود آمدن محیط سالم است بنحوی که کارگران بدون دغدغه خاطر و بدون ترس از خطرات صنعت بکار خود ادامه دهند.

بدین ترتیب ترس از آینده نامعلوم که زائیده و معلول حوادث و سوانح در محیط کار می باشد در جامعه صنعتی ما رخت بر خواهد بست. بدون وجود مسئول ایمنی نه تنها قدمی در راه پیشرفت صنعتی برداشته نمی&zwnj شود بلکه صنعت دچار هرج و مرج و از هم پاشیدگی شده و دیر یا زود به سوی زوال تدریجی سوق پیدا مینماید.

نظم و نظافت کارگاهی (House Keeping )

روزگاری فروش زیاد و یا تعداد کارکنان و بزرگی کارخانه موجبات افتخار یک شرکت را فراهم می آورد زیرا ظاهرا فروش بالا و تولید انبوه،کاهش هزینه تولید و سود بالاتر را تضمین می&zwnj کرد.



دریافت‌فایل



  • ertrtwqeq dsfsdfwewe
  • ۰
  • ۰
مقاله

لینک *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه:14

فهرست مطالب

آثار و ثمرات تقوا

نقش تقوا در بهداشت جسمی و روانی چگونه است؟

تقوا در زمینه تلطیف احساسات چه نقشی می&zwnj تواند ایفا کند؟

تقوا در مقابل گناه چه تأثیری در عزت نفس انسانی دارد؟

تقوا و روشن&rlm بینی

تقوا و حکمت عملی

دشمن دشمنان عقل

تقوا و نیروی پیروزی بر شدائد

طبیعت آدمی منفعت جو و طالب سود و فایده است و تا فایده کاری را نداند به آن دست نمی زند. از این رو داشتن انگیزه نخستین گام برای حرکت در یک مسیر است. قرآن و روایات علاوه بر آن که به ارزش و اهمیت تقوا، تفسیر آن و عوامل و موانع خویشتنداری و اوصاف و ویژگی های متقین اشاره می کند به طور گسترده به تبیین آثار و ثمرات تقوا در زندگی فردی و اجتماعی و دنیوی و اخروی این مساله پرداخته و از این طریق در راستای تحریک انگیزه ها قدم برمی دارد. تقوا را مراتبی است که دانستن آن به کمال روحی آدمی و پیشگیری از ایستائی و رخوت در خودسازی کمک شایانی می کند. سالکان طریق کمال با پیمودن هر مرحله از قله های رفیع سلسله جبال شامخ پرهیزکاری عزم خود را برای فتح دیگر قله ها جزم می کنند. در کتاب شریف « بحار الانوار» سه مرحله برای تقوا بیان شده است: 1) نگهداری نفس از عذاب جاویدان از طریق تحصیل اعتقادات صحیح، 2) پرهیز از هرگونه گناه اعم از ترک واجبات و انجام معاصی، 3) خویشتن داری در برابر آنچه قلب آدمی را به خود مشغول می سازد و از حق منصرف می کند و این تقوای خواص بلکه خاص الخاص است» . چنین مرحله ای نتیجه بینش درست آدمی نسبت به ذات اقدس ربوبی است که او را نه فقط به خاطر ترس از عذاب و یا طمع به بهشت عبادت کند بلکه ارزش و لیاقت وشدت عشق و حب به آن ذات مقدس موجب می شود که هر آنچه غیر اوست هیچ تلقی گردد. چنان که مولاعلی(ع) عبادت خود را چنین توصیف می کند آنجا که می فرماید « ما عبدتک خوفا من نارک و لارغبه فی جنتک بل و جدتک اهلا للعباده فعبدتک» « من تو را از ترس آتشت و میل به بهشتت عبادت نمی کنم بلکه چون تو را شایسته پرستش یافتم به عبادتت پرداختم.» آثار و ثمرات تقوا طبیعت آدمی منفعت جو و طالب سود و فایده است و تا فایده کاری را نداند به آن دست نمی زند. از این رو داشتن انگیزه نخستین گام برای حرکت در یک مسیر است. قرآن و روایات علاوه بر آن که به ارزش و اهمیت تقوا، تفسیر آن و عوامل و موانع خویشتنداری و اوصاف و ویژگی های متقین اشاره می کند به طور گسترده به تبیین آثار و ثمرات تقوا در زندگی فردی و اجتماعی و دنیوی و اخروی این مساله پرداخته و از این طریق در راستای تحریک انگیزه ها قدم برمی دارد.



دریافت‌فایل



  • ertrtwqeq dsfsdfwewe
  • ۰
  • ۰
دانلود

لینک و پرداخت دانلود * پایین مطلب *

فرمت فایل : word ( قابل ویرایش )

تعداد صفحه : 5

فهرست:

بتن با مقاومت زیاد

بتن های با کارایی بسیار زیاد (بتن خود متراکم)

بتن با سنگدانه بازیافتی

بتن&zwnj های با نرمی بالا

آرماتورهای غیر فولادی در بتن

بتن&zwnj های ابداعی

نتیجه&zwnj گیری

مقدمه:

سالهای زیادی است که از بتن بعنوان یک ماده ساختمانی مهم و با تحمل فشارهای بالا جهت ساخت و ساز انواع سازه&zwnj ها استفاده می&zwnj شود. ضعف این ماده مهم و پر مصرف ساختمانی در مقابل کشش با قرار دادن آرماتور تا حد زیادی جبران شده است. در سالهای اخیر و با بررسی دوام سازه&zwnj های بتنی مسلح بویژه در مناطق خورنده و سخت برای بتن نظر اکثر کارشناسان و دست &zwnj اندرکاران کارهای بتنی به این مسأله جلب شده است که مقاومت به تنهایی نمی&zwnj تواند جوابگوی کلیه خواص مربوط به بتن بخصوص دوام آن باشد و لازم است در طراحی بتن برای مناطق مختلف علاوه بر مسأله مقاومت و تحمل بارها در طول مدت بهره&zwnj دهی، پایایی و دوام آن نیز مد نظر قرار گیرد. در حال حاضر با اضافه نمودن مواد مختلف بتن و تغییرات در طرح اختلاط می&zwnj توان به بتن&zwnj هایی دست یافت که بدون تغییر قابل ملاحظه در مقاومت آنها از نقطه نظر دوام به بتن&zwnj هایی با دوام بالا دست یافت.



دریافت‌فایل



  • ertrtwqeq dsfsdfwewe
  • ۰
  • ۰
تحقیق

لینک *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه10

نگاهی به تاریخ جنگ تحمیلی

صدام حسین رئیس جمهور مخلوع عراق همراه با دیگر متحدان عرب و غربی خود با هدف سرکوب انقلاب اسلامی ایران و تجزیه آن - که آن را از اهداف همه اعراب اعلام کرد - بر این کشور آتش گشود. چنانکه طارق عزیز معاون نخست وزیر وقت عراق اعلام می کند که چند ایران کوچک بهتر از ایران واحد است و ما از شورش قومیت های مختلف حمایت می کنیم و همه سعی خود را در تجزیه ایران به کار خواهیم بست .

این سخنان درحالی است که طه یاسین رمضان نخست وزیر وقت عراق دلیل حمله به خاک ایران را تنها به خاطر قرارداد 1975 و یا چند صد کیلومتر و نصف اروند رد کرده و اعلام می کند این جنگ به خاطر سرنگونی جمهوری اسلامی است .

صدام حسین با حمله غافلگیرانه به ایران در 31 شهریور 1359 و اشغال خرمشهر که از آن به « مروارید شط العرب» تعبیر می نمود، خود را بر قله پیروزی متصور کرده و گمان می کرد که چند روز دیگر نهار را در تهران صرف می کند! اما نیروهای عراقی با مقاومت 45 روزه ده ها تن&zwnj از نیروهای&zwnj سپاه&zwnj و بسیج&zwnj و مردم&zwnj



دریافت‌فایل



  • ertrtwqeq dsfsdfwewe
  • ۰
  • ۰
دانلود

مقدمه

برای پرهیز از دردهای ستون پشت، حین فعالیت های روزانه می توان ده ها قانون وضع کرد. لیکن این جانب همان گونه که تا کنون توجه کرده اید، چه برای خوانندگان و چه برای بیماران خود تمایلی به ارائه دستور العمل های خشک ندارم. همواره دریافته ام که ارائه اصول کلی و سپس تشریح آنها با مثال های ساده، برخورد درست تری را در این رابطه به وجود می آورد.

لذا ابتدا به سه اصل کلی اشاره می کنیم:

1- کمر خود را در هر نوع فعالیتی که انجام می دهید؛ در وضعیت انحناء آن نگه دارید، و تا آنجا که ممکن است و شرایط به شما امکان می دهد چنین کنید، کاهش زیاد یا افزایش انحناء آن به کمردرد می انجامد.

2- هنگام بلند کردن یک شئ با تا کردن زانوها یا چمباتمه زدن، سهمی از کار لازم را به عهده ران هایتان قرار دهید. ستون پشتی شما جرثقیل نیست.

3- برای بهبودی وضعیت مکانیکی ستون پشتی به هنگام انجام کار، راه های کمک به آن را بیابید. برای مثال، چنانچه نمی توانید چیز سنگین را بغل کنید. آن را با بازوهای درست شده بلند نکنید.

حال ببینیم این اصول در جریان فعالیت های گوناگون چگونه بکار برده می شود.

استراحت شبانه

می توانید با قرار دادن بالش کوچکی زیر سر و زانو های تا حدودی تا شده، وضعیت درستی برای ستون پشتی خود تأمین کنید. بالش های ابری سفت، برای گردنتان مناسب نیستند، لذا چنانچه همراه با درد کمر، درد گردن نیز دارید از بالش پر و یا بالش های نرم مشابه آن استفاده کنید. می توانید یک یا دو بالش بزرگ، زیر زانو ها قرار دهید. شاید بهتر باشد بالش ها را داخل ملحفه یا پتویی پیچید، به گونه ای که در طول خواب جابجا نشوند، برای این منظور یک بالشگرد و کلفت نیز مناسب است.

یک روش دیگر: می توانید با قرار دادن یک یا دو تشک صندلی زیر ساق پاها، آنها را بالا نگه دارید. اگر ترجیح می دهید به پهلو بخوابید، برای جلوگیری از چرخش لگن، پاها را جمع کنید (زانو نزدیک سینه) و بالش بین دوران خود قرار دهید، بسیاری از افراد راحت ترند که تنها یک ران بالا بیاورند. هر وضعیتی که به کار می برید بالش زیر ران خود قرار دهید.

هنگامی که دچار کمردرد هستید، یکی از بهترین روش ها برای بهبود خواب آرام شبانه این است که پارچه یا حوله ای لوله شده دور کمر خود بپیچید. هنگام دراز کشیدن کمر شما، همانند لباسهایی که روی بند لباس آویخته اید، به پایین کشیده می شود. در این صورت، ستون پشتی خم شده و فشار بیشتری را به نقاط دردناک وارد می آورد. با حمایت حوله یا پارچه لوله شده ستون مهره ها روی یک خط مناسب قرار گرفته و با وارده به آن به گونه مساوی تقسیم می شود. ضخامت حوله یا پارچه دور کمرتان را مناسب با گودی این قسمت تنظیم کنید. و اندازه درست آن را می توانید با تجربه خودتان به دست آورید. ممکن است آن را ساده اندیشی بیابید و از راحتی که هنگام خواب به شما دست می دهد، دچار شگفتی خواهید شد. همین روش تصادفاً، برای دردهای گردن نیز بسیار مفید است. برای این کار می توان یک حوله لوله شده را داخل روکش بالش در قسمت پایی قرار داد، به گونه ای که وقتی آن را زیر سر قرار می دهید فاصله (اختلاف ارتفاع) بین شانه و سر شما را پر کند. روش ارزان قیمتی برای از بین بردن دردهای شبانه گردن است.

----------

این مقاله 58 صفحه ای در فرمت Word برای ارائه و چاپ آماده شده است .



دریافت‌فایل



  • ertrtwqeq dsfsdfwewe