کلید فایل 2

۳ مطلب در مرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰
کارافرینی

لینک *پایین مطلب*



فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)



تعداد صفحه:11

فهرست و توضیحات:

مقدمه

افسردگی پس از زایمان

.دلایل انتخاب موضوع :

افسردگی پس از زایمان کلی دیگر از اختلالات خلقی است که معمولاً در عرض 2-3 ماه اول پس از زایمان ایجاد می شود . اما ممکن است شروع آن به صورت خفیف افسردگی در دوران بارداری توسط مادر گزارش شده است احساس ناراحتی یا خلق افسرده و تمایل به گریه کردن از علائم عمومی این بیماری هستند و مادران اغلب از خستگی دائمی مشکلات خواب و تعغییرات اشتها شکایت دارند روی هم رفته این حالت تفاوتی خاصی با افسردگی که در دوره های دیگر زندگی فرد اتفاق می افتد ندارد و بیمار حالت هایی از قبیل احساس گناه و بی لیاقتی ، لذت نبردن از فعالیت های روزانه اختلال تمرکز و حتی گاهی افکار خود کشی را تجربه می کند در مواردی هم ممکن است اضطراب و حمله های وحشت با خود بیمار انگاری برای 1000 مورد تولد است و در نیمی موارد پس از اولین زایمان اتفاق می افتد در موارد نادری هم ممکن است و در نیمی موارد پس از اولین زایمان اتفاق می افتد در مواردی نادری هم ممکن است این حالت در پدر نوزاد اتفاق بیفتد در این صورت پدر که غالباً از قبل نیز یک اختلال خلفی داشته است از این که فرزند جدید جای او را گرفته و عشق و توجه مادر فقط صرف کودکش می گردد ، دچار احساس ناراحتی شدید و ابتلا به مایکوز می شود . لایکوز پس از زایمان 48 -72 ساعت پس از زایمان با علائم عمومی مثل خستگی بی خوابی ، بی قراری و تمایل به گریه کردن شروع شود و در مراحل بعدی مادر دچار شک و بدگمانی ،ناسازگاری و افکار وسواسی نسبت به سلامت نوزاد می شود نیمی از مادران حالت های توهم و هذیان را نیز تجربه می کنند یا توهمانی مثل این که بچه مرده یا ناقص به دنیا آمده یا اینکه آن ها اصلاً ازدواج نکرده و بچه دار شده اند . بعضی از مادران نیز گزارش کرده اند که صدایی به آنها گفته خود یا فرزند خود را بکشد .

تعریف سلامت روانی به مفهوم بهداشتی آن و تغییر نگرش به بهداشتی جامع از سلامت روانی به جای نگرش سنتی (سلامت روانی در مقابل بیمار روانی ) از موضوعات مورد توجه محافل روان پزشکی در دهه های اخیر بوده است و جهت گیری پ&zwj وهش های مربوط به اپید هیولو&zwj ی بیمار روانی در سال های اخیر بیشتر بر مبنای این تعریف جدید می باشد .



دریافت‌فایل



  • ertrtwqeq dsfsdfwewe
  • ۰
  • ۰

این متن دومین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

زکات علم، نشر آن است. هر وبلاگ می تواند پایگاهی برای نشر علم و دانش باشد. بهره برداری علمی از وبلاگ ها نقش بسزایی در تولید محتوای مفید فارسی در اینترنت خواهد داشت. انتشار جزوات و متون درسی، یافته های تحقیقی و مقالات علمی از جمله کاربردهای علمی قابل تصور برای ,بلاگ ها است.

همچنین وبلاگ نویسی یکی از موثرترین شیوه های نوین اطلاع رسانی است و در جهان کم نیستند وبلاگ هایی که با رسانه های رسمی خبری رقابت می کنند. در بعد کسب و کار نیز، روز به روز بر تعداد شرکت هایی که اطلاع رسانی محصولات، خدمات و رویدادهای خود را از طریق بلاگ انجام می دهند افزوده می شود.

  • ertrtwqeq dsfsdfwewe
  • ۰
  • ۰

این متن اولین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

مرد خردمند هنر پیشه را، عمر دو بایست در این روزگار، تا به یکی تجربه اندوختن، با دگری تجربه بردن به کار!

اگر همه ما تجربیات مفید خود را در اختیار دیگران قرار دهیم همه خواهند توانست با انتخاب ها و تصمیم های درست تر، استفاده بهتری از وقت و عمر خود داشته باشند.

همچنین گاهی هدف از نوشتن ترویج نظرات و دیدگاه های شخصی نویسنده یا ابراز احساسات و عواطف اوست. برخی هم انتشار نظرات خود را فرصتی برای نقد و ارزیابی آن می دانند. البته بدیهی است کسانی که دیدگاه های خود را در قالب هنر بیان می کنند، تاثیر بیشتری بر محیط پیرامون خود می گذارند.

  • ertrtwqeq dsfsdfwewe